vineri, 5 aprilie 2013

Spune-mi, tu!

Oh, spune`mi...
Cine iti poate fi Prieten mai bun?
Pe cine poti numi "Loial"?
Arata`mi, tu, omul care nu te-a dezamagit niciodata.
Spune`mi tu... cine iti ofera 100% din timpul lui?
Cine iti inveseleste dimineata?
CIne iti umple sufletul cu zambet?
Cine e ajutorul tau in orice nevoie?
A cui e lacrima care plange impreuna cu tine?
A cui e imbratisarea calda care iti revarsa in suflet siguranta si protectie?
A cui ureche e permanent deschisa sa te asculte?
A cui iubire e gata sa se daruiasca mereu?
Ai cui sunt norii ce uda pamantul ca tu sa nu duci vreo lipsa?
Al cui e soarele ce isi gadila fata?

Oh, inima necredincioasa... De ce nu vezi bratul Meu care de-atatea ori te-a scos din groapa? De ce nu nadajduiesti in ajutorul Meu? De ce nadajduiesti in oameni? De ce nu Iti sunt indeajuns? De ce nu iti ridici sufletul sa Ma lauzi in incercare stiind ca sufletul in mijlocul laudei iti va fi ridicat? De ce iti lasi sufletul impovarat si ingrijorat? Nu iti ajung promisiunile Mele? Tu nu stii ca ti-am purtat deja povara? De ce taci si nu-ti ridici glasul spre Mine? De ce ochii nu iti sunt tintuiti spre Ceruri? De ce crezi ca Cerul e asa departe? Intareste-te, copil iubit, salvarea ti-a fost scrisa. Imbraca-ti armura de invingator, tu esti victorios! Nu ti-am promis Eu bunatatea Mea si Sprijinul Meu mereu?
Primeste primavara in suflet...
Sunt gata sa aduc totul la viata! 
Infloreste cu Mine!

1 comentarii:

© Adunate din suflet..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena