joi, 25 aprilie 2013

Ma aduci mereu aproape de Tine


Ma aduci mereu aproape de Tine. Imi urmaresti pasii cu privirea`TI iubitoare, imi presori calea cu sperante si caderi ca in toate sa Te vad pe Tine. 
Imi pierd toate visurile, ca sa Te vad mai bine pe Tine si planurile Tale. 
Imi aduci speranta, ca sa fiu mai aproape de Tine. 
Imi aduci ploaia, sa pot vedea apoi curcubeul ,si aduci Apusul, ca Rasaritul meu sa fie mai stralucitor. 
Imi lasi inima sa imi fie secatuita ca sa`mi fie dor de Gustul prezentei Tale. 
Imi lasi sufletul singur, ca in mijlocul linistei sa Te regasesc pe Tine, pe genunchi.  
Imi canti in suflet, ca sa pot auzi sursurul bland al Duhului Tau Cel Sfant.  
Ma lasi in intuneric sa invat sa fac pasi marunti, sa invat sa ma ridic si atunci cand nu vad nimic, sa tanjesc spre lumina. Cand imi aduci lumina,ma inveti sa culeg florile de pe cale cu ochii tintuiti spre rasplatire, invat sa cant pe cale, si in Soare imi cresc aripi. 
Aripile ma inalta la tronul Tau de har. Mi`as dori sa raman acolo, ascunsa in imbratisarea Calda a Ta, linistita de cantecul armonios al Ingerilor. Mi`as dori sa raman acolo, sub mangaierea`TI blanda, ascultandu`Ti vocea, uimita de dragostea`Ti fara de margini. As vrea sa raman acolo, in mijlocul prezentei Tale unde sufletul isi gaseste odihna…
Dar am coborat din nou in umbra treptelor ce ma duc spre Tine.
Mi`e dor de Cer, o, Tata Scump . MI`e dor de prezenta Ta. Unde mi`e Rasaritul? 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Adunate din suflet..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena