luni, 4 februarie 2013

Adanc sapata in palmele Tale si ancorata pe taramul promisiunilor Tale...

Sapata adanc in palmele Tale si ancorata pe taramul promisiunile Tale- asa mi doresc sa-mi fie inima, Prieten Scump. Desi Iti cunosc promisiunile si stiu ca Tu poti totul, indoiala imi cuprinde sufletul din cand in cand si teama face ca pe tronul sufletului meu sa nu mai domneasca pacea-Ti fara de hotare. As vrea ca sufletu-mi sa infrunte destoinic orice vant si orice val fara sa se clatine... Stiu , Prieten Scump ca harul Tau e cel care ma tine si ca nimic Bun in afara de Tine nu locuieste in fiinta mea. Pierduta in inchinare si cufundata in adorare iti aduc sufletu mi jerta. Mi e dor sa ma simt insotita in toate de Tine . Te chem in suflet, curata ma , iarta mi greselile, indoielile, intrebarile-mi fara rost, lasa mi vindecarea ta si da mi calauZirea Ta. Fii tu Farul meu, Lucrafarul meu, Prietenul meu, Tatal meu, Luptatorul meu, Iubitul sufletului meu si adu mi cu Tine pacea, linistea, increderea, bucuria, cantecul, speranta care le am pierdut in cararile pe care am umblat fara de Tine. As vrea sa fiu mangaierea Celui cazut, as vrea sa fiu bratul care ridica, piciorul grabnic sa ajute, ureche sa asculte, gura sa mangaie si sa intareasca, sa aline si sa vindece... Dar am facut rani, si am omorat prin vorbele mele, am daramat templul zidit de Tine. Iarta ma si vino cu mine.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Adunate din suflet..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena